Terug in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annemarie Donselaar - WaarBenJij.nu Terug in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annemarie Donselaar - WaarBenJij.nu

Terug in Quito

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

02 Oktober 2013 | Ecuador, Quito

De geschiedenis heeft zich herhaald. Ook in het voorgaande plaatsje heb ik wel drie keer gezegd: morgen ga ik echt weg, om vervolgens toch maar weer een nachtje bij te boeken. Nog geprobeerd wat foto´s te uploaden in het plaatselijke internet-cafe, maar een kwartier later en slechts drie foto´s verder, besloten om dat toch maar verder thuis te doen. Los van een kano-tocht door een supermooi stukje regenwoud, niet heel veel bijzonders meer gedaan. Gewoon genoten van de mooie omgeving, wildlife, het mooie weer en leuke contacten.

Inmiddels afscheid genomen van de Amazone en weer terug in Quito. Een reis van ongeveer 6 uur met de bus, door het Andes-gebergte. Heel indrukwekkend. Mijn foto-toestel liet het afweten, maar ik heb mooie plaatjes in mijn hoofd en heb van elk mooi uitzicht genoten. Wel even een omschakeling in Quito. Zowel in temperatuur en sfeer. Vooral ´s avonds en ´s nachts is hier een stukje kouder. En de rust van de Amazone, is hier ver te zoeken. Zit nu in een ander deel van Quito dan bij aankomst. Toen zat ik meer in het culurele deel, nu middenin het uitgaansgebied. Vanavond nog afgesproken met mensen die ik in Montanita heb ontmoet. Morgenochtend alweer richting huis. Heb de afgelopen week steeds gedacht dat mijn terugvlucht 4 oktober was, maar kwam er eergisteren achter dat dat 3 oktober is. Gelukkig op tijd :)

Tags: Quito, Amazone

Annemarie

Inmiddels al ruim twee weken in Ecuador en over drie weken al weer thuis. Niet het meest logische moment om een blog aan te maken, maar bij nader inzien toch de meest makkelijke manier om iedereen op de hoogte te houden als je bent aangewezen op internet cafés bij gebrek aan moderne mobiele internetmogelijkheden!

Actief sinds 27 Feb. 2014